Αυτό το ιστολόγιο χωρίζεται σε δυό περιόδους. Η πρώτη, καλοκαίρι 2007, διαβάζεται ανάποδα!! Από κάτω προς τα πάνω ή αν θέλετε χρονολογικά, καθώς οι νεώτερες
αναρτήσεις εκείνης της περιόδου σχετίζονταν με τις προηγούμενες.
Τα υπόλοιπα κανονικά !?! Άντε, να δούμε πού θα μας βγάλει...


Δευτέρα, Μαΐου 19, 2008

Ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα!!

ή άλλως πως "Πού πήγαν/ποιος μού 'φαγε τους δύο (μου) πόντους" ?!? [Μην πάει ο νους σας εκεί... δέν έχω στατισικά στοιχεία μετρήσεων για ΄κείνους τους πόντους..!!]
Πήγα να βγάλω ταυτότητα... Δεν έχει πια προσωπικά δεδομένα -το ήξερα. Ούτε θρήσκευμα, ούτε χρώμα ματιών, ούτε... ουπς...
- Περάστε κύριε στο "μετρητή" να σας μετρήσω το ύψος !?!
- Ωχ, σκέφτηκα, ένας άσχετος/τρίτος θα με μετρήσει και θα..
- 1,7..κάτι γράψε Μαρία, φωνάζει στη συνάδελφό του και άλλοι 4-5 μέσα εκεί ακούνε...!
Αντιδράσεις - εσωτερικές διεργασίες: "Τί/ποιος είναι αυτός και μας δηλώνει δυνατά, με ποιο δικαίωμα; Σ' αυτή τη χώρα δε γλιτώνεις από πουθενά, ο ωχαδερφισμός βασιλεύει... Γιατί μου κόβει ένα πόντο, άλλο δείχνει η 'λαιμητόμος'. Πρέπει να είναι έξυπνος, μάλλον αφαίρεσε τα παπούτσια... και... τέλος πάντων μου λείπουν ένας-δυό πόντοι από την προηγούμενη μέτρηση!! Πούπήγαν?!! Γιατί δε με ρωτάει για τα ωραία μου μάτια -ήταν καστανά/λαδί με πράσινες ανταύγεις και μετά την εφηβεία άλλαξαν σε καταπράσινα με λαδί ανταύγειες!!"
Ωριμότερη σκέψη αργότερα: "Δε γ....ται!! Στα 40..κάτι μου συρικνώθηκα κατά μόνο ένα-δυό πόντους!! Άσε που μπορεί και η προηγούμενη μέτρηση να ήταν λίγο αισιόδοξη... Οπότε, μέχρι τα 80 θα χάσω ένα-δυό πόντους ακόμη, τέλεια".
Τί μαθηματικό μυαλό που είμαι ρε μεγάλε!! Τί αισιοδοξία είναι αυτή!! Έχω πάθει πλάκα :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: