Αυτό το ιστολόγιο χωρίζεται σε δυό περιόδους. Η πρώτη, καλοκαίρι 2007, διαβάζεται ανάποδα!! Από κάτω προς τα πάνω ή αν θέλετε χρονολογικά, καθώς οι νεώτερες
αναρτήσεις εκείνης της περιόδου σχετίζονταν με τις προηγούμενες.
Τα υπόλοιπα κανονικά !?! Άντε, να δούμε πού θα μας βγάλει...


Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007

Το Παράλληλον Σύμπαν (πληθ. αρ.)

Μετά το τελευταίο επεισόδιο των Singles (σημ. έγραψε η Ράνια με το χορό -της??) πρέπει να σημειώσω ότι ήρθαν στην επιφάνεια τα... "παράλληλα σύμπαντα" !?!
Συμπτώσεις...
Δεν είμαι σεναριογράφος και δεν το ήξερα το επεισόδιο, πρέπει να παραδεχτούμε ότι είμαι επίκαιρος και πρωτοπόρος, χε χε...

Ένα παράλληλο, λοιπόν, σύμπαν μιας άλλης ψυχής, μάλλον κάποιες στιγμές έτεμνε το δικό μου...
Δεν θα αναφέρω περισσότερα -λεπτή η θέση μου, κάποια στιγμή θα αναγκαστώ να της φανερώσω αυτό το βλογκ [=προσφιλής έκφραση της Θείας Πασταφλώρας ] έτσι,... λόγω φιλίας...

Το θέμα είναι αλλού: Έτεμνε το σύμπαν μου σε στιγμές-κλειδιά, που αναφέρονται στις προηγούμενες αναρτήσεις μου περί συμπαντικών δυνάμεων. (?!)
Βέβαια, λογικά δεν ήτο παρθενογέννεσις τομών, αλλά μάλλον αντιδράσεις σε δικές μου "ενοχλήσεις" του δικού της σύμπαντος. Μετά από κάποιο μήνυμά μου, κάποιο τηλέφωνο κ.λπ. -αλλά πάντα αρκετά αργότερα από τότε που περίμενα τηλέφωνο ή μήνυμά της και, όχι τυχαία, όταν μου είχε συμβεί ή επρόκειτο να μου συμβεί κάτι, (έτσι μου φαίνεται, τουλάχιστον).

* Μεγάλε, δεν πας να ασχοληθείς με τίποτα πιο "χειροπιαστό", θα μου αντέτεινε -δικαίως- κάποιος, από το να ψάχνεις παντού δυνάμεις και συνωμοσίες; Ή άλλως πως, αν η μ.... ήταν εργόχειρο, θα είχες κάνει την τύχη σου...

* Εντάξει ρε παιδιά, δεν τρελαίνομαι κιόλας. Τις σκέψεις μου ανα-κατα-δια-νέμω, το μυαλό μου γυμνάζω...
Πρέπει να ομολογήσουμε ότι τούτο το "μαραφέτι" είναι τρομερή ίντριγκα, νά που το "δίκτυο του διαβόλου" βοηθά στην υγεία!!. Διατηρεί το μυαλό σε εγρήγορση, άρα θα γλιτώσουμε από εκφυλιστική γήρανση!!. Είναι απείρως πιο ενδιαφέρον από το να κρατάς ένα κλειδαμπαρωμένο ημερολόγιο που μόνο εσύ το διαβάζεις, ε; Και να μπορείς, να σβήνεις, να ξαναγράφεις, να 'βελτιώνεις'...
Και βέβαια, πώς θα γεμίσει και αυτό το ρημαδο-ιστολόγιο;;;
Τέλος παρένθεσης, συνεχίζω...

Κάποιες "στιγμές" σταχυολογούνται παρακάτω και... αυτό το κάτι, σχολιάζεται στις πράσινες -πάλι !?!- αγκύλες:

  • όταν γυρνούσα -με το μπλοκαρισμένο πόδι- το περσινό καλοκαίρι από την Ηλεία, με τον υιό που δεν έκατσε στο camping, μέσα στο αυτοκίνητο σε ακατάλληλο χωροχρόνο για να μου πει "θενκς αλλά είμαι αλλού"... {η προοπτική του ταξιδιού της Ισλανδίας, ο χωρισμός κάποιων, ποιός ξέρει}
  • πριν την Ανάσταση για να μου ευχηθεί με μήνυμα "καλή άνοιξη" {ανά(σ)ταση ζωής??}
  • λίγα λεπτά πριν το παρ' ολίγο μοιραίο ατύχημά μου, με sms, για να μου στείλει τις ευχές της και τη σκέψη της {ε, καλά πού είχες το μυαλό σου;}
  • το βράδυ των γενεθλίων μου από κάπου στην ευρώπη, όντας -εκείνη- με "καλή παρέα" και σε φάση μιας περίεργα τρελής χαράς για να μου ευχηθεί {τρελαίνομαι??}
  • μετά από κάποιες μέρες που είχα "χαθεί" για να μ' ακούσει !!! {άφωνος, ο μωρός...}

Τελικά όλο αυτό είναι παράλογο... θα το σβήσω...

2 σχόλια:

Antoine είπε...

Τα περί παραλλήλων συμπάντων άφησέ τα καλύτερα σε πραγμάτικους επιστήμονες της NASA.

Αυτό που επείγει προς το παρόν είναι να προφυλαχτούμε από τον ΚΑΥΣΩΝΑ!

barbacool είπε...

@antoine: συμφωνώ, δεν την ψάχνω, καταγράφω (πιθανόν και βλακείες). Πάλι μας σώζει το ιστολόγιο από τον κάυσωνα βλέπω, χε χε. Μέσα, παρέα με το κλιματιστικό...