Αυτό το ιστολόγιο χωρίζεται σε δυό περιόδους. Η πρώτη, καλοκαίρι 2007, διαβάζεται ανάποδα!! Από κάτω προς τα πάνω ή αν θέλετε χρονολογικά, καθώς οι νεώτερες
αναρτήσεις εκείνης της περιόδου σχετίζονταν με τις προηγούμενες.
Τα υπόλοιπα κανονικά !?! Άντε, να δούμε πού θα μας βγάλει...


Δευτέρα, Φεβρουαρίου 04, 2008

Το... καλωσόρισμα!!!

Έγινε κι αυτό!!

Η πόλη που με φιλοξενεί με καλωσόρισε -μετά από 5 μήνες και 10 μέρες- με μια μεγαλειώδη διάρρηξη στο σπίτι μου, ανήμερα των Τριών Ιεραρχών!!
Ναι, αφού έσπασαν την κάσα της κεντρικής εισόδου με λοστό, παραβίασαν την πόρτα μου και έκαναν μια εμπεριστατωμένη έρευνα στα "υπάρχοντά μου"...

Αυτό πραγματικά δεν το περίμενα, καθώς λόγω προλεταριακού παρελθόντος δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι θα γινόμουν στόχος. Τελικά απαλλοτριώθηκαν πολύτιμα αντικείμενα χρήσης -δικά μου- όπως το laptop που μόλις είχα ξεχρεώσει (είχε μόλις λήξει και η ασφάλεια κλοπής που παρείχε η εταιρεία που το πούλαγε) μαζί με αρχεία, κωδικούς κ.λπ. και άλλα αντικείμενα πολύτιμα -που όμως δεν ήταν δικά μου, και αυτό με εξόργισε:
Τον κουμπαρά του μικρού και τα χρυσαφικά του από τη βάφτιση και άλλα που τού έκαναν δώρο παπούδες και νονά!!

Ναι, ρε δεν πιστεύω στην ατομική ιδιοκτησία, χρήση κάποιων ευκολιών που παρέχει αυτή η ζωή κάνω, πάντα εξαργυρώνοντας τη μισθωτή μου εργασία...
Αλλά το συγκεκριμένο σύστημα απαλλοτρίωσης δεν προσφέρει καμία αλλαγή στην καθεστηκυία τάξη πραγμάτων.
Αναπαράγει στο μέγιστο βαθμό ένα κομφορμιστικό, καπιταλισικό σύστημα άνισης κατανομής του πλούτου. Σκορπά το φόβο στους προλετάριους και δημιουργεί την ανάγκη στους πλούσιους ν' αποκτήσουν περισσότερα και να τα περιφρουρήσουν με ακόμη καλύτερο τρόπο, δημιουργώντας φθόνο, μίσος και βέβαια συνθήκες άκρατου καταναλωτισμού.
Αν ήταν ν' αλλάξουμε κάποια πράγματα, ας μου ζήταγαν το laptop, θα το έδινα...

Κι αν νομίζουν ότι έτσι θα πτοηθώ και θ' αλλάξω μυαλά, πάλι γελασμένοι είναι. Στη μάχη επιβίωσης σ' αυτήν την άχαρη πόλη [Τρύπες -Trypes στο i-Like - Τρυπες ρεεε!!! - Trypes,telos!!] θα είμαι νικητής.
Venceremos!.!

Δεν υπάρχουν σχόλια: